12-11-2018 15:52
Про це говорили днями на семінарі «Попередження проявів сексистської реклами: інструменти місцевих органів влади та взаємодія із громадянським суспільством» у Чернігові.
Мета семінару – усунення в засобах масової інформації, зокрема в рекламі, дискримінаційних стереотипів щодо ролі жінок та чоловіків.
Це вже одинадцятий семінар, який проводиться за ініціативи Міністерства соціальної політики в партнерстві з Представництвом Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні та Індустріальним Гендерним Комітетом з Реклами.
Долучилася до участі у заході директор Департаменту сім’ї, молоді та спорту Чернігівської облдержадміністрації Ніна Лемеш.
Охоче поділилася досвідом у попередженні проявів дискримінаційних практик у рекламі головний спеціаліст Департаменту гендерного розвитку та проблем протидії торгівлі людьми Мінісоцполітики України Світлана Ліщинська.
Учасники семінару ознайомилися з роботою Експертної ради з питань запобігання та протидії дискримінації за ознакою статі. Вона діє при Мінсоцполітики та Індустріальному Гендерному Комітеті з Реклами, який проводить експертизу реклами.
Варто зазначити, у своїй діяльності Гендерний комітет керується Стандартом недискримінаційної реклами за ознакою статі. Даний Стандарт створює механізм саморегулювання ринку реклами. Основна його мета – підвищення соціальної відповідальності бізнесу, формування культури маркетингових відносин, а також попередження розповсюдження дискримінаційних практик засобами масової комунікації. Загальна вимога – дотримання принципу недискримінації в рекламі.
За інформацією Департаменту сім’ї, молоді
та спорту Чернігівської облдержадміністрації