back

Електронні сервіси – новий рівень спілкування податкової з платниками

22-10-2014 | 17:00

Спілкування засобами електронного зв’язку стало нормою у податковому відомстві. Паперова звітність, черги, відвідування податкової інспекції відходять у минуле. Надіслати звітність, одержати консультацію чи роз’яснення тепер платники податків можуть з допомогою свого персонального комп’ютера.

На веб-порталі Державної фіскальної служби України розміщені сервіси «Електронна звітність» та «Електронний кабінет платника податків». Вони допоможуть сформувати, перевірити та надіслати податкову звітність, дистанційно перевірити розрахунки з бюджетом, дізнатися про терміни сплати податків. Також допоможуть отримати іншу корисну інформацію.

Як результат — в області 98% платників надсилають звітність з податку на додану вартість в електронному вигляді, оскільки оцінили переваги такого сервісу.

Сервіс «Реєстр платників ПДВ» щоденно оприлюднює інформацію про реєстрацію платників податку на додану вартість.

«Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» — допоможе перевірити надійність ділових партнерів, оцінити податкові ризики спільної діяльності. Адже, можливо, майбутній компаньйон не є платником податку на додану вартість, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою або є інструментом для мінімізації податків. Для того, аби перевірити надійність ділового партнера достатньо знати код ЄДРПОУ або ж точну його назву. Цю інформацію необхідно ввести в одне з полів і система здійснить пошук в базах даних, доступних для публічного використання.

На сервісі «Інформаційно-довідковий ресурс» у формі запитань-відповідей представлена офіційна позиція Державної фіскальної служби України за різними напрямками податкового та митного законодавства.

Можливість отримати інформацію про осіб, позбавлених реєстрації, як платники ПДВ за заявою платника податку, з ініціативи контролюючих органів чи за рішенням суду допоможе сервіс «Анульована реєстрація платників ПДВ».

«Пульс» — це можливість попередження неякісного обслуговування платників, вирішення суперечливих питань, що виникають у сфері адміністрування податків чи під час здійснення митного контролю та оформлення.

«Декларування on-line» надає змогу підприємцям та громадянам заповнити декларацію про майновий стан і доходи в електронному вигляді.

У рубриці «Реєстр страхувальників» є інформація про взяття на облік платника ЄСВ, його реєстраційний номер та клас професійного ризику.

Також на веб-порталі ДФС розміщені сервіси «Митна статистика», «Акредитований центр сертифікації ключів», «Електронна звітність», «Електронна митниця», «Адреси масової реєстрації».

Всі вони є надзвичайно зручними та необхідними для покращення комунікації податкової з платниками.


За повідомленням
Інформаційно-комунікаційного сектору
ГУ ДФС у Чернігівській області